Garantie

FashionBootZ staat garant voor kwalitatieve producten. Daarom geven wij 1 jaar garantie! Wij zullen het product kosteloos vervangen.

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing, zoals staat vermeld op de website. Wij bieden tot 1 jaar productgarantie op alle online aankopen. Bij ontvangst is je bestelling in perfecte staat en voldoen ze aan de kwaliteitsnormen die FashionBootZ van haar merken verwacht. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over de kwaliteit van je bestelling, dan kun je uiteraard contact met ons op nemen. Binnen de gestelde termijnen kan door FashionBootZ worden besloten het artikel (deels) te vergoeden of geheel te vervangen. De garantie geldt alleen wanneer vast kan wordt gesteld dat het om normaal gebruik gaat van het product. Alle producten op de website van FashionBootZ vallen onder wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Je moet het product dan ook een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken.
FashionBootZ verwacht de hoogst mogelijk kwaliteit van haar leveranciers. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn dan zit er natuurlijk (wettelijke) garantie op je aankoop. Mocht de schoen niet aan de verwachte kwaliteit voldoen, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen of de schoenen terugsturen volgens de reguliere retourprocedure.
Onze contactgegevens:
FashionBootZ.nl
Kanaaldijk Noord 111
5642JA Eindhoven
Telefoon: +31 85 40 15 063
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (bij voorkeur een e-mail met foto van de klacht)

Indien het product beschadigd is door eigen toedoen, dan kunnen we de gemaakte kosten voor retourzending in rekening brengen. Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, binnen 7 dagen te beantwoorden. Mocht je er met onze hulp niet uitkomen, dan heb je altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op de website: www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

FashionBootZ stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en/of verzenden. Na de laarzen 1x kosteloos vervangen te hebben vervalt de garantie. Onderstaande zaken vallen niet onder de garantie:

1. Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op het bovenmateriaal
2. Als de schoen niet meer in originele staat is (bijvoorbeeld door reparaties van de schoenmaker)
3. Klachten als gevolg van overmatige transpiratie
4. Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddel
5. Ritsen
6. Het afgeven van schoenen
7. Normale slijtage van zolen en hakken
8. Scheuren die zijn ontstaan door verkeerd opbergen van de laarzen (rubberlaarzen dienen niet in een koude omgeving of bij een verwarming te worden geplaatst.

Heb je een andere vraag over de garantie op je regenlaarzen die je niet in onze FAQ hebt gevonden? Neem dan gerust contact op met een van onze collega's van de klantenservice. Ook kun je een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij streven ernaar deze binnen enkele uren te beantwoorden.