Verzenden & Bezorging

Bij FashionBootZ profiteer je van gratis verzending binnen NL & BE, ongeacht de hoogte van het bestelbedrag.

Iedere order / bestelling, wordt zonder bezorgkosten geleverd. Wij verzenden de bestelde artikelen in een luxe geschenkverpakking / schoenendoos, mits anders is aangegeven. De (internationale) verzendkosten zijn:

NEDERLAND & BELGIE: verzendkosten gratis (Belgie vanaf 25€)
DLD, FR, UK & LUXEMBURG: verzendkosten € 4,95
OVERIGE LANDEN: verzendkosten op aanvraag
Wij verzenden de bestelling zodra de betaling is afgerond binnen de tijd die staat aangegeven per artikel bij beschikbaarheid. Voor de meeste merken geldt 1 werkdag, dat houdt in dat alle artikelen die zijn besteld voor 16.30 uur, je die volgende dag in huis hebt. Je ontvangt na afronding een opdrachtbevestiging middels een e-mail, check deze nogmaals of alle gegevens juist zijn ingegeven. Bij elke laars staat de levertijd aangegeven in de tekst "omschrijving". Onze partner PostNL levert op zaterdag ook pakketjes, niet op zondag en maandag (wel een tweede poging op maandag). Je kunt het pakket traceren via de track-and-trace code die je toegestuurd krijgt. PostNL doet er 1 dag over om de bestelling te leveren. DHL wordt ingezet voor het merk Chuva, zij leveren ook niet op zondag en maandag.
De bestelde producten worden verzonden naar het adres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Handig als je de bestelling als cadeau wilt versturen of op je werk wilt laten afleveren! FashionBootZ aanvaardt geen aansprakelijkheid indien het opgegeven adres onjuist is. Onze partner POSTNL doet 3 pogingen om het pakketje af te geven, DHL doet 2 pogingen om het pakketje af te leveren. In alle gevallen doen deze partijen een volgende poging op de volgende dag. Indien jij jouw bestelling niet binnen 2 weken (10 werkdagen) afhaalt, zal het pakketje retour gezonden worden naar FashionBootZ. De kosten hiervoor worden bij jou in rekening gebracht. Deze kosten bedragen € 6,75. Deze kosten zijn voor het verwerken van de retourzending en de administratieve afhandeling hiervan.
Ja, het is mogelijk om de bestelling op te halen of te passen in Eindhoven. Wij hebben een fitting room op de Kanaaldijk Noord 111, in het grootste POSTNL punt van Nederland. Maak daarvoor een afspraak via onze klantenservice.
Is de bestelling na enkele dagen nog steeds niet bij je afgeleverd en is het ook niet afgeleverd bij de buren? In dit geval verzoeken wij contact op te nemen met onze klantenservice zodat we je bestelling kunnen opsporen. Neem contact op met onze klantenservice.

Heb je een andere vraag over het verzenden of bezorgen van je bestelling die je niet in onze FAQ hebt gevonden? Neem dan gerust contact op met een van onze collega's van de klantenservice. Ook kun je een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij streven ernaar deze binnen enkele uren te beantwoorden.